This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Rolf zum Treffen 2019
Hallo Merliner, Ich bitte den Rolf hiermit zum Treffen.Wenn jemand den Rolf mitnehmen könnte bitte melden. Ich denke und hoffe auch das der Rolf wieder dabei sein sollte. Dies wäre doch eine kleine Anerkennung für die Arbeit die er für uns Merliner mit der Homepage leistet.Rolf wir hoffen das Du bitte dabei bist. Gruß Jürgen & Ingrid die Allgäuer es grüßen Jürgen & Ingrid
Reply
Hatte Rolf schon angeboten, dass er bei mir mitfahren kann auf der Tour. Nur zuhause abholen kann ich Rolf nicht. Günter
Reply
Hallo Jürgen Die Einladung und Absprache mit Günther war schon von 8 Wochen im forumlg Und bis bald Rudi Gonnie
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)